အဆုိေတာ္ႀကီး ေဒၚေမရွင္ ဆုံးၿပီဆုိေသာ သတင္းကုိ ဧရာ၀တီ သတင္းစာမ်က္ႏွာမွာ (၀ီရွီမီ ဘေလာ့ဂ္က တဆင့္) ဖတ္လုိက္ရသည္။
ငယ္ငယ္က အိမ္မွာ ေရဒီယုိမရွိသျဖင့္ ေခတ္ေဟာင္းသီခ်င္းက႑တြင္ ေမရွင္သီခ်င္းလာတုိင္း သူမ်ားအိမ္ၿခံစည္း႐ုိးနားမွာ တေမ့တေမာကပ္ နားေထာင္ခဲ့ရသည္ကုိ သတိရမိသည္။ ျပည္လွေဖနဲ႔ ေမရွင္တုိ႔ စုံတြဲသီဆုိေသာ “ေရွးေရစက္” သီခ်င္းက နာမည္ႀကီးလွသည္။ ေဟမာေန၀င္းတုိ႔လုိဘဲ အဲဒီသီခ်င္းမွာ သီဆုိသူ ေဒၚေမရွင့္နာမည္ကေလးက သီခ်င္းစာသားထဲမွာ ပါေသးသည္။ ေဟမာကေတာ့ “သေဘာေကာင္းလြန္းတဲ့ကိုကုိမုိ႔ေလ….ေဟမာဆုိးမိတာပါ” ေပါ႔။
ပထမဦးဆုံးႀကဳိက္တဲ့ သီခ်င္းေတြက ခ်စ္ေရစင္၊ ေက်းေစတမန္၊ ေအာင္ျခင္းရွစ္ပါး၊ ေရႊေျပာင္ေျပာင္…. စသျဖင့္။ ေနာက္ပုိင္းၿမဳိ႕ေပၚေက်ာင္းလာတက္ေတာ့ ေမရွင္လက္ေရြးစင္သီခ်င္းအေခြေတြကုိ လက္လွမ္းမီလာသည္။
“ေမႊးတုန္းေတာ့ကြယ္…ပန္ဆင္ျပန္တယ္…နံရင္ပစ္ပယ္….ခ်စ္လက္စမဆုံးခင္….ေရွာင္ၾကဥ္မုန္းရက္တယ္”………..တဲ့။ ခ်စ္ေရစင္သီခ်င္းဟာ ေဒၚေမရွင့္အသံကေလးနဲ႔ နားေထာင္ရရင္ ဂ႐ုဏာသက္စရာသီခ်င္းေလးေပါ႔။
အလားတူပါဘဲ….“ျမေသြးျဖာတဲ့….ေက်းတမာ…..ေပါက္လဲ၀ါ..ခုိင္ေရႊၫႇာက…..မယ္စက္ရာ….ေရႊသဥၨာသုိ႔….ယူငင္လာ…...။ မယ္မွာစမ္းမယ္ပ….လြမ္းသူရဲ႕…..သ၀ဏ္ကုိယူကာ…. စစ္ေျမတလင္းေလ…..ခ်စ္ေနရင္းသူကေလးသုိ႔သာ…..ေပးပါေတာ့…..ျမေသြး…ငွက္ေက်း….ေစတမန္…..။” ေက်းေစတမန္ထဲက အဆုံးသတ္ကေလးေလ။ က်ေနာ္ငယ္ငယ္က စစ္ဗုိလ္ေရာဂါထရတဲ့အေၾကာင္းရင္းထဲမွာ ေဒၚေမရွင္ရဲ႕ ေက်းေစတမန္ သီခ်င္းရဲ႕ ပေယာဂလည္း ပါပါလိမ့္မယ္။ ေခတ္ေဟာင္းေတးက႑မွာသာမက စစ္သည္အတြက္ ေတးလက္ေဆာင္အခန္းမွာပါ ဒီသီခ်င္းေလးကုိ ၾကားရတတ္တယ္ေလ။
မဲဇာၿမဳိင္၊ ကိုယ္ပုိင္ေမတၱာ၊ ျမေကခုိင္…စသျဖင့္ အေခြထဲမွာ ပါသမွ်သီခ်င္းေတြကုိ ႀကဳိက္မိေတာ့သည္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ လူပ်ဳိေပါက္ အရြယ္ေရာက္လာေတာ့ အခ်စ္သီခ်င္းေတြထဲမွာ “ဖူးစာပုိင္” သီခ်င္းလုိမ်ဳိးကုိ ႀကဳိက္ႏွစ္သက္လာသည္။ တီးလုံးတီးကြက္ကလည္း ခပ္ဆန္းဆန္း။ ဖူးစာပုိင္သီခ်င္းကုိ နားမေထာင္ဖူးသူမ်ားကုိ နားေထာင္ေစခ်င္စမ္းသည္။
“တူၿပဳိင္…ျမတ္ဘုရားရွင္ေရွ႕ဂူလႈိဏ္…လွစ္က်ဴးႁမြက္ရွက္မေနႏုိင္….မွန္သေရြ႕…ဖန္ေစ့ေရလည္….ပုိင္ပုိင္ႏုိင္ႏုိင္ သစၥာထူးတုိင္……..ၿမဲခုိင္ခုိင္…ဖူးေရႊစာပုိင္…. တူမေသြႏုိင္ပါေစမယ္ႏွင့္သာ…ေလွ်ာက္ထားခဲ့ခ်က္ပုိင္….အခ်စ္ကုိျမင့္မုိရ္လုံးေျမစုိင္….ေလးဒီပါသီတာေရေျမ…ဆုံးတုိင္မမုန္းႏုိင္…ပ်ဳိ႕ဖူးစာပုိင္”
ၾကည့္စမ္း…..ဖူးစာပုိင္သီခ်င္းထဲက စာသားေလးေတြ။ တခ်ိန္တုန္းက အေနာက္နန္းမေတာ္မျမကေလးကုိ သူ႕လင္ေတာ္ေမာင္ သာယာ၀တီမင္း အထင္လြဲၿပီး ကြပ္မ်က္ဘုိ႔ ခ်ဳပ္ေႏွာင္ထားခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ မိဖုရားမျမကေလးက သာယာ၀တီမင္းဟာ မျမကေလးကုိ ဘယ္ေတာ့မွ ေသြမပ်က္ပါဘူးဆုိၿပီး တခ်ိန္တုန္းက ဘုရားေရွ႕မွာ သစၥာဆုိခဲ့ပုံ၊ အခုေတာ့ သစၥာမတည္ပုံ၊ ဒါေပမယ့္ သူမဘက္ကေတာ့ အခ်စ္ေတြကုိ ကၽြန္းႀကီးေလးကၽြန္းေရာ၊ ျမင့္မုိရ္ေတာင္ေရာ၊ သီတာေရေျမအကုန္ေပါင္းေတာင္ သူ႕အခ်စ္ကသာဦးမယ့္အေၾကာင္းကုိိ “ခ်စ္သမွ်ကုိ” ပတ္ပ်ဳိးမွာ သည္လုိဘဲ ဖြဲ႕ႏြဲ႕ခဲ့တာ။ေဟာ….ေဒၚေမရွင္တုိ႔ေခတ္ေရာက္ေတာ့ အဲဒီအေၾကာင္းအရာကုိဘဲ ျမဴးျမဴးႂကြႂကြ ေခတ္မီမီ သံစဥ္ေတြနဲ႔ ျပန္လည္ဖြဲ႕ဆုိခဲ့တာ သီခ်င္းေရးဆရာကိုလည္း ခ်ီးမြမ္းစရာပါဘဲ။
ဧရာ၀တီမွာ ေရးသလိုပါဘဲ၊ ေဒၚေမရွင္အသံကေလးက ၀င္ခ်ည္ထြက္ခ်ည္နဲ႔ တိမ္တိမ္ေလးပါဘဲ။ ဒါေပမယ့္ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ၊ အဲသည္အသံေလးကုိက စြဲမက္ခ်င္စရာျဖစ္ေနသည္။ ေဒၚေမရွင္သီခ်င္းေတြကုိ အသံမွီတဲ့ ေနာက္ပုိင္းနာမည္ႀကီးအဆုိေတာ္ေတြ ျပန္ဆုိေတာ့ သူ႕နည္းသူ႕ဟန္နဲ႔ ေကာင္းၾကေပမင့္ ေဒၚေမရွင္ရဲ႕ မူရင္းကုိ မမွီဘူးရယ္လုိ႔ဘဲ က်ေနာ့္စိတ္က စြဲထင္ေနသည္။ က်ေနာ္ကဘဲ ပုဂၢဳိလ္စြဲ ႀကီးေလေရာ့သလား။ ဥပမာ ၀င္းဦးဆုိခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေတြကုိ သုေမာင္တုိ႔ ျပန္ဆုိေတာ့ မႀကဳိက္ႏွစ္သက္သလုိဘဲ ျဖစ္ေနသည္။
ေၾသာ္…ေမရွင္ကုိ ႐ုပ္ရွင္ထဲမွာ ျမင္ဘူးတာကေတာ့ ဇာတ္ကားနံမည္က “ခ်စ္ေရစင္” ထင္ပါရဲ႕။ ျမန္မာ့႐ုပ္ျမင္သံၾကားက ျပန္လႊင့္ေပးတာကုိ ၾကည့္ရေတာ့ ႐ုပ္ရည္ကလည္း ေမတၱာရွိခ်င္စရာ။ သ႐ုပ္ေဆာင္ပုံကလည္း ႏွစ္သက္စဖြယ္။ ၾကည့္ရတာ ေမတၱာမ်က္စိႏွင့္ၾကည့္ေတာ့ ဘာဘဲလုပ္လုပ္ အျပစ္မျမင္၊ အခ်စ္၀င္ေနပုံရသည္။
အဆုိေတာ္ေတြထဲမွာ က်ေနာ္ ဒီလုိ သီခ်င္းတုိင္းလုိလုိကုိ ႏွစ္သက္မိတာ “ေဒၚေမရွင္” “၀င္းဦး” နဲ႔ ႏုိင္ငံျခားအဆုိေတာ္ေတြထဲက “ကာပင္တားစ္” ဘဲ ရွိသည္။ က်ေနာ့္အစ္မတေယာက္ဟာ ေဒၚေမရွင္ကုိ ဘယ္ေလာက္ႀကဳိက္သလဲဆုိလွ်င္ မႏၱေလးေရာက္ခုိက္ ေဒၚေမရွင္အိမ္သုိ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္အတူ လက္ေဆာင္မ်ား၀ယ္ယူကာ သြားေရာက္ေတြ႕ဆုံတတ္သည္။
ေဒၚေမရွင္ဆုိတဲ့အထဲမွာ “……..ျမစ္ဧရာ…တဖက္ကမ္း…လွမ္းလုိ႔ျမင္ရသည္…ပ်ဳိလြမ္းသည္…။ စစ္ကုိင္းေခ်ာင္..ေတာင္ထိပ္ဆီ….ျမင့္ျမင့္ေမာက္ေမာက္…အံ့ေလာက္စရာအတည္…ပုညရွင္က ေစတီေစတီ..ၾကည္ႏူးဘြယ္တလီ”……..ဆုိတဲ့ “ေရႊအင္း၀” သီခ်င္းကလည္း တမ်ဳိးၾကည္ႏူးစရာေလးပါ။ က်ေနာ့္လုိ အညာသားျဖစ္ၿပီး မႏၱေလး၊စစ္ကုိင္း၊ အင္း၀ ေတြဘက္ တခါမွ မေရာက္ဘူးတဲ့ သနားစရာလူေတာင္ အဲဒီဘက္က ႐ႈခင္းေတြကို ျမင္ေယာင္မိတဲ့၊ အဲဒီၿမဳိ႕ေတြဆီကုိ သြားလည္ခ်င္စိတ္ေပါက္ေစတဲ့ သီခ်င္းပါဘဲ။
တကယ္ေတာ့ ေဒၚေမရွင္ဆုိတာ က်ေနာ့္အဖြားေလာက္ရွိမွာေပါ႔။ ဒါေပမယ့္ သူ႕အႏုပညာက ႏုပ်ဳိၿပီး က်န္ရစ္တယ္။ သူ႕ေျမးေလာက္အရြယ္က်ေနာ္က သူ႕သီခ်င္းေတြကုိ နားေထာင္တုိင္း ရင္ခုန္ရတုန္း။ က်ေနာ့္ကုိ ဖမ္းစားႏုိင္တုန္း။ လူေသေပမယ့္ အႏုပညာကေတာ့ မေသဘူးဆုိတာ ဒါမ်ဳိးဘဲေနမွာ။
ေဒၚေမရွင္ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ။
ငယ္ငယ္က အိမ္မွာ ေရဒီယုိမရွိသျဖင့္ ေခတ္ေဟာင္းသီခ်င္းက႑တြင္ ေမရွင္သီခ်င္းလာတုိင္း သူမ်ားအိမ္ၿခံစည္း႐ုိးနားမွာ တေမ့တေမာကပ္ နားေထာင္ခဲ့ရသည္ကုိ သတိရမိသည္။ ျပည္လွေဖနဲ႔ ေမရွင္တုိ႔ စုံတြဲသီဆုိေသာ “ေရွးေရစက္” သီခ်င္းက နာမည္ႀကီးလွသည္။ ေဟမာေန၀င္းတုိ႔လုိဘဲ အဲဒီသီခ်င္းမွာ သီဆုိသူ ေဒၚေမရွင့္နာမည္ကေလးက သီခ်င္းစာသားထဲမွာ ပါေသးသည္။ ေဟမာကေတာ့ “သေဘာေကာင္းလြန္းတဲ့ကိုကုိမုိ႔ေလ….ေဟမာဆုိးမိတာပါ” ေပါ႔။
ပထမဦးဆုံးႀကဳိက္တဲ့ သီခ်င္းေတြက ခ်စ္ေရစင္၊ ေက်းေစတမန္၊ ေအာင္ျခင္းရွစ္ပါး၊ ေရႊေျပာင္ေျပာင္…. စသျဖင့္။ ေနာက္ပုိင္းၿမဳိ႕ေပၚေက်ာင္းလာတက္ေတာ့ ေမရွင္လက္ေရြးစင္သီခ်င္းအေခြေတြကုိ လက္လွမ္းမီလာသည္။
“ေမႊးတုန္းေတာ့ကြယ္…ပန္ဆင္ျပန္တယ္…နံရင္ပစ္ပယ္….ခ်စ္လက္စမဆုံးခင္….ေရွာင္ၾကဥ္မုန္းရက္တယ္”………..တဲ့။ ခ်စ္ေရစင္သီခ်င္းဟာ ေဒၚေမရွင့္အသံကေလးနဲ႔ နားေထာင္ရရင္ ဂ႐ုဏာသက္စရာသီခ်င္းေလးေပါ႔။
အလားတူပါဘဲ….“ျမေသြးျဖာတဲ့….ေက်းတမာ…..ေပါက္လဲ၀ါ..ခုိင္ေရႊၫႇာက…..မယ္စက္ရာ….ေရႊသဥၨာသုိ႔….ယူငင္လာ…...။ မယ္မွာစမ္းမယ္ပ….လြမ္းသူရဲ႕…..သ၀ဏ္ကုိယူကာ…. စစ္ေျမတလင္းေလ…..ခ်စ္ေနရင္းသူကေလးသုိ႔သာ…..ေပးပါေတာ့…..ျမေသြး…ငွက္ေက်း….ေစတမန္…..။” ေက်းေစတမန္ထဲက အဆုံးသတ္ကေလးေလ။ က်ေနာ္ငယ္ငယ္က စစ္ဗုိလ္ေရာဂါထရတဲ့အေၾကာင္းရင္းထဲမွာ ေဒၚေမရွင္ရဲ႕ ေက်းေစတမန္ သီခ်င္းရဲ႕ ပေယာဂလည္း ပါပါလိမ့္မယ္။ ေခတ္ေဟာင္းေတးက႑မွာသာမက စစ္သည္အတြက္ ေတးလက္ေဆာင္အခန္းမွာပါ ဒီသီခ်င္းေလးကုိ ၾကားရတတ္တယ္ေလ။
မဲဇာၿမဳိင္၊ ကိုယ္ပုိင္ေမတၱာ၊ ျမေကခုိင္…စသျဖင့္ အေခြထဲမွာ ပါသမွ်သီခ်င္းေတြကုိ ႀကဳိက္မိေတာ့သည္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႔ လူပ်ဳိေပါက္ အရြယ္ေရာက္လာေတာ့ အခ်စ္သီခ်င္းေတြထဲမွာ “ဖူးစာပုိင္” သီခ်င္းလုိမ်ဳိးကုိ ႀကဳိက္ႏွစ္သက္လာသည္။ တီးလုံးတီးကြက္ကလည္း ခပ္ဆန္းဆန္း။ ဖူးစာပုိင္သီခ်င္းကုိ နားမေထာင္ဖူးသူမ်ားကုိ နားေထာင္ေစခ်င္စမ္းသည္။
“တူၿပဳိင္…ျမတ္ဘုရားရွင္ေရွ႕ဂူလႈိဏ္…လွစ္က်ဴးႁမြက္ရွက္မေနႏုိင္….မွန္သေရြ႕…ဖန္ေစ့ေရလည္….ပုိင္ပုိင္ႏုိင္ႏုိင္ သစၥာထူးတုိင္……..ၿမဲခုိင္ခုိင္…ဖူးေရႊစာပုိင္…. တူမေသြႏုိင္ပါေစမယ္ႏွင့္သာ…ေလွ်ာက္ထားခဲ့ခ်က္ပုိင္….အခ်စ္ကုိျမင့္မုိရ္လုံးေျမစုိင္….ေလးဒီပါသီတာေရေျမ…ဆုံးတုိင္မမုန္းႏုိင္…ပ်ဳိ႕ဖူးစာပုိင္”
ၾကည့္စမ္း…..ဖူးစာပုိင္သီခ်င္းထဲက စာသားေလးေတြ။ တခ်ိန္တုန္းက အေနာက္နန္းမေတာ္မျမကေလးကုိ သူ႕လင္ေတာ္ေမာင္ သာယာ၀တီမင္း အထင္လြဲၿပီး ကြပ္မ်က္ဘုိ႔ ခ်ဳပ္ေႏွာင္ထားခဲ့တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ မိဖုရားမျမကေလးက သာယာ၀တီမင္းဟာ မျမကေလးကုိ ဘယ္ေတာ့မွ ေသြမပ်က္ပါဘူးဆုိၿပီး တခ်ိန္တုန္းက ဘုရားေရွ႕မွာ သစၥာဆုိခဲ့ပုံ၊ အခုေတာ့ သစၥာမတည္ပုံ၊ ဒါေပမယ့္ သူမဘက္ကေတာ့ အခ်စ္ေတြကုိ ကၽြန္းႀကီးေလးကၽြန္းေရာ၊ ျမင့္မုိရ္ေတာင္ေရာ၊ သီတာေရေျမအကုန္ေပါင္းေတာင္ သူ႕အခ်စ္ကသာဦးမယ့္အေၾကာင္းကုိိ “ခ်စ္သမွ်ကုိ” ပတ္ပ်ဳိးမွာ သည္လုိဘဲ ဖြဲ႕ႏြဲ႕ခဲ့တာ။ေဟာ….ေဒၚေမရွင္တုိ႔ေခတ္ေရာက္ေတာ့ အဲဒီအေၾကာင္းအရာကုိဘဲ ျမဴးျမဴးႂကြႂကြ ေခတ္မီမီ သံစဥ္ေတြနဲ႔ ျပန္လည္ဖြဲ႕ဆုိခဲ့တာ သီခ်င္းေရးဆရာကိုလည္း ခ်ီးမြမ္းစရာပါဘဲ။
ဧရာ၀တီမွာ ေရးသလိုပါဘဲ၊ ေဒၚေမရွင္အသံကေလးက ၀င္ခ်ည္ထြက္ခ်ည္နဲ႔ တိမ္တိမ္ေလးပါဘဲ။ ဒါေပမယ့္ ဘာေၾကာင့္မွန္းမသိ၊ အဲသည္အသံေလးကုိက စြဲမက္ခ်င္စရာျဖစ္ေနသည္။ ေဒၚေမရွင္သီခ်င္းေတြကုိ အသံမွီတဲ့ ေနာက္ပုိင္းနာမည္ႀကီးအဆုိေတာ္ေတြ ျပန္ဆုိေတာ့ သူ႕နည္းသူ႕ဟန္နဲ႔ ေကာင္းၾကေပမင့္ ေဒၚေမရွင္ရဲ႕ မူရင္းကုိ မမွီဘူးရယ္လုိ႔ဘဲ က်ေနာ့္စိတ္က စြဲထင္ေနသည္။ က်ေနာ္ကဘဲ ပုဂၢဳိလ္စြဲ ႀကီးေလေရာ့သလား။ ဥပမာ ၀င္းဦးဆုိခဲ့တဲ့ သီခ်င္းေတြကုိ သုေမာင္တုိ႔ ျပန္ဆုိေတာ့ မႀကဳိက္ႏွစ္သက္သလုိဘဲ ျဖစ္ေနသည္။
ေၾသာ္…ေမရွင္ကုိ ႐ုပ္ရွင္ထဲမွာ ျမင္ဘူးတာကေတာ့ ဇာတ္ကားနံမည္က “ခ်စ္ေရစင္” ထင္ပါရဲ႕။ ျမန္မာ့႐ုပ္ျမင္သံၾကားက ျပန္လႊင့္ေပးတာကုိ ၾကည့္ရေတာ့ ႐ုပ္ရည္ကလည္း ေမတၱာရွိခ်င္စရာ။ သ႐ုပ္ေဆာင္ပုံကလည္း ႏွစ္သက္စဖြယ္။ ၾကည့္ရတာ ေမတၱာမ်က္စိႏွင့္ၾကည့္ေတာ့ ဘာဘဲလုပ္လုပ္ အျပစ္မျမင္၊ အခ်စ္၀င္ေနပုံရသည္။
အဆုိေတာ္ေတြထဲမွာ က်ေနာ္ ဒီလုိ သီခ်င္းတုိင္းလုိလုိကုိ ႏွစ္သက္မိတာ “ေဒၚေမရွင္” “၀င္းဦး” နဲ႔ ႏုိင္ငံျခားအဆုိေတာ္ေတြထဲက “ကာပင္တားစ္” ဘဲ ရွိသည္။ က်ေနာ့္အစ္မတေယာက္ဟာ ေဒၚေမရွင္ကုိ ဘယ္ေလာက္ႀကဳိက္သလဲဆုိလွ်င္ မႏၱေလးေရာက္ခုိက္ ေဒၚေမရွင္အိမ္သုိ႔ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္အတူ လက္ေဆာင္မ်ား၀ယ္ယူကာ သြားေရာက္ေတြ႕ဆုံတတ္သည္။
ေဒၚေမရွင္ဆုိတဲ့အထဲမွာ “……..ျမစ္ဧရာ…တဖက္ကမ္း…လွမ္းလုိ႔ျမင္ရသည္…ပ်ဳိလြမ္းသည္…။ စစ္ကုိင္းေခ်ာင္..ေတာင္ထိပ္ဆီ….ျမင့္ျမင့္ေမာက္ေမာက္…အံ့ေလာက္စရာအတည္…ပုညရွင္က ေစတီေစတီ..ၾကည္ႏူးဘြယ္တလီ”……..ဆုိတဲ့ “ေရႊအင္း၀” သီခ်င္းကလည္း တမ်ဳိးၾကည္ႏူးစရာေလးပါ။ က်ေနာ့္လုိ အညာသားျဖစ္ၿပီး မႏၱေလး၊စစ္ကုိင္း၊ အင္း၀ ေတြဘက္ တခါမွ မေရာက္ဘူးတဲ့ သနားစရာလူေတာင္ အဲဒီဘက္က ႐ႈခင္းေတြကို ျမင္ေယာင္မိတဲ့၊ အဲဒီၿမဳိ႕ေတြဆီကုိ သြားလည္ခ်င္စိတ္ေပါက္ေစတဲ့ သီခ်င္းပါဘဲ။
တကယ္ေတာ့ ေဒၚေမရွင္ဆုိတာ က်ေနာ့္အဖြားေလာက္ရွိမွာေပါ႔။ ဒါေပမယ့္ သူ႕အႏုပညာက ႏုပ်ဳိၿပီး က်န္ရစ္တယ္။ သူ႕ေျမးေလာက္အရြယ္က်ေနာ္က သူ႕သီခ်င္းေတြကုိ နားေထာင္တုိင္း ရင္ခုန္ရတုန္း။ က်ေနာ့္ကုိ ဖမ္းစားႏုိင္တုန္း။ လူေသေပမယ့္ အႏုပညာကေတာ့ မေသဘူးဆုိတာ ဒါမ်ဳိးဘဲေနမွာ။
ေဒၚေမရွင္ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ။
8 comments:
အဖြားေဒၚေမရွင္ရဲ႕ သီခ်င္းေတြကို စိုးသႏၲာထြန္း ဆိုလား စိုးစႏၵာထြန္း ဆိုလား နံမယ္နဲ႕ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္ ျပန္ဆိုထားတာရွိတယ္ဗ်။ ဒါေပမဲ့ ေဒၚေမရွင္ကိုယ္တိုင္ ဆိုတာေတြ နားေထာင္ခဲ့ဘူးတဲ့ ကြၽန္ေတာ့နားထဲမွာေတာ ့အၾကိဳက္သိပ္မေတြ႕ဘူး။
စင္ကာပူေရာက္ေရႊ
က်မ အေမက ေမရွင္ ရဲ႔ ထာ၀ရပရိသတ္ေပါ႔။ အားရင္ ေမရွင္႔သီခ်င္းေတြပဲ ဆိုေနတာ။ ဒါေၾကာင္႔ အေမ႔နားကပ္တဲ႔ က်မလဲ ေမရွင္ကို ငယ္ငယ္ကတည္းက ႀကိဳက္ခဲ႔ရတာ။ သူ႔အသံေလးက ဂရုဏာသံေလး၊ ခ်ိဳၿပီး ေအးေနတာ။ အခု ဆုံးသြားၿပီ ဆိုေတာ႔ ဘယ္ေလာက္ပဲ အသက္ႀကီးပါေစ ႏွေျမာလုိက္တာ။ တေခတ္မွာ တေယာက္ဆိုတဲ႔ အႏုပညာရွင္မ်ိဳးပါပဲ ကိုေပါေရ။
ကိုေပါေရ… ေဒၚေမရွင္ ဆံုးသြားတာ ခုမွပဲ သိရတယ္… အေတာ္စိတ္မေကာင္းပါဘူး… ကြ်န္မကလဲ သူ ့ပရိသတ္ပါ… ကိုေပါေရးျပသြားတဲ့ သီခ်င္းေတြကို ကိုေပါေလာက္ စာသားေတြ အတိအက် မမွတ္မိေပမယ့္ အကုန္ၾကိုက္ပါတယ္… ေရဒီယိုကလာတိုင္း လိုက္ညည္း လိုက္ျဖီးတဲ့ သီခ်င္းေလးေတြပါ… ေရြွအင္း၀သီခ်င္းေလးကိုေတာ့ အေတာ္ကို ႏွစ္သက္ပါတယ္… ေဒၚေမရွင္တို ့ေခတ္က မင္းသမီးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို မ်က္စိထဲ လွတယ္လို ့မထင္ေပမယ့္ ေဒၚေမရွင္ကို က်ေတာ့ ဂရုဏာသံေလးရယ္ ျငိမ္းခ်မ္းတဲ့မ်က္ႏွာေလးရယ္နဲ ့မို ့ ၾကိုက္နွစ္သက္ပါတယ္… မို ့မို ့ျမင့္ေအာင္ေတာင္ ခပ္စိမ္းစိမ္းေလး ေနပ့ါမယ္ ဇာတ္ကားထဲမွာ ေဒၚေမရွင္အသံကို တုလုပ္ေသးတယ္… လုပ္သံနဲ ့ နဂို ဂရုဏာသံေလးနဲ ့က တျခားစီပါ… ေဒၚေမရွင္ ေကာင္းရာသုဂတိလားပါေစ…
ကိုေပါ အစေဖာ္ေပး ထားတဲ့..သခ်င္းေတြ ျပန္ညည္း ရင္း..( ေမရွင္ ညည္းသံေလး နဲ႕ - း) တခု ခု ကို ေတာ့..လြမ္း ေနမိ တယ္။
ေခတ္ျပိဳင္ ခံစားမူ မ်ားျဖင့္-
ကိုေပါ....
က်ေနာ္ ခင္ဗ်ားကို အရင္က စာေရးေကာင္းလို ့
သေဘာက်တာဗ်...
ခု....ကိုေပါကို ေလးစားသြားျပီ...
ျမန္မာအဆိုေတာ္ၾကီး ေဒၚေမရွင္ ကေတာ့ ေရာက္ရာဘ၀
က...သာဓုေခၚမွာပါဗ်ာ..။
.......
ကိုေပါ....လူစံုၾကီး..။
ကိုေပါ ...ကိုေပရဲ ့ဘေလာ့ဂ္ဆိုက္ကို က်ေနာ့္ဆီမွာလင့္ခ္ထားခ်င္ပါတယ္...ခြင့္ျပဳပါ။
အဖြားေဒၚေမရွင္ ေကာင္းရာမြန္ရာေရာက္ပါေစ
ကိုေပါေရ… tagထားတယ္ဗ်ိဳ ့…
Post a Comment